Ini Wilayah Hijau: Peteh Ganu Peteh


29 October 2011

Peteh Ganu Peteh

Assalamualaikum,
Rasa macam bersalah yang amat kalau tak buat entri pasal final piala malaysia 2011 ni. Yerlah Terengganu kan dapat pergi final. Gila tak update kan.... Tahun lepas Kelate pergi final update. Terengganu ko taknak update!!!

Tapi, kali ni tengok di rumah sahaja. Sebabnya tiket mahal ahahaha berkira okeh, lagi satu takder orang nak peri beli tiket,ahahaha sendiri malas nak pergi ahahaha...yer lah masa kelantan hari tu.adik iparku yang tolong belikan skali alang alang dia nak tengok kan.

Membe membe kampong hany dah mesej mesej dah.masa dorang semua on da way nak datang sini.sepupu hany pun datang. Seronoknya kalau dapat join kan. Ahaha sedor le dah bersuami kannn,kalau nak pergi ajaklah suami kok.

Well,all the best terengganu, peteh ganu peteh.

Komen
3 Komen

3 comments:

azzey said...

dh lm x jenguk wilayah hijau ni..sht ke?

Princess Nur said...

semoga tganu berjaya malam ni ;)

wida said...

hany tak gi stadium..tu yg trgnu kalah, hehehe