Ini Wilayah Hijau: Susah nak puaskan hati semua orang…


04 October 2011

Susah nak puaskan hati semua orang…

Assalamualaikum,

kannnn…susah nak puas kan hati semua orang ni. kita dah buat yang terbaek, mungkin terbaek bagi kita, tapi bagi diorang, ko ni macam tak ikhlas je. padahal kita ni dia tak tahu macam mana kan, terkangkang tertonggeng, terbalik, terjunam semua ada…tapi tu lah, takkan kita ni nak cerita semua satu persatu yer dok?

apa salahnya kita ni hargai sikit apa orang dah buat kan. cuba fikir diri kita ni berada di tempat orang tu, ha sendiri ingat la camne kan. entahla, sekarang ni serabut perut sangat rasa. yang ni nak macam ni, yang tu pulak cakap macam tu. haishhhh…

 

**susah kan ishhh…macam macam la. jangan la buat orang macam ni, downnn tahu tak!!!**

Komen
9 Komen

9 comments:

mama maman said...

mmg betul.. sure down punya.. tp selalunya manusia nih, time dia dia suka la, bila btg idung br la menyesal.. tp still takde minta maaf ke apa ke.. susah kan..

mzhany said...

@mama
tu lah mama, bila ingatkan adeihhh sakit hati keciwa, lg diigt lagi sakit. takpela kena terima jugak kan, xkkan nk paksa paksa org tu hargai effort kita kan...

wida said...

betul tu hany..bukan mudah nak puaskan hati smua org.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

bila lepa kena batang hidung lepa sendiri tau la...betoi tu...bukan senang boleh puaskan hati semua org...

syalinda johari said...

betoi hany, tak leh nak puaskan hati semua orang. cuma kita buat yang terbaek dan termampu ja weh. apa2 pun sabaq tauuu...

So Shy Lady said...

cabarn hidup namanya. sabar je la ok...tarik nafas fuh! hany buatlah skdr yg tmampu

biar lah ada yg bising, dah ltih diam la mreka

fazilzura said...

biasa le tu hany , mmg susah nk puas kan hati sume org , yg penting kite dh wat yg terbaik

Fiza Amran said...

hany .. susah nak puas kan hati semua orang nie... kadang2 hal sendiri terlepas pandang..

jangan down down ok... cheer up.. mesti ada sesuatu sedang menati .. mana tahu kan... insyallah yg dtg semua nya yang baik baik saja.

Norhafiza said...

luahan hati hany ning seperti yang selalu abangLan luahkan pada No huhuhu...apa yang boleh No katakan banyakkan bersabar, buat yang termampu..sentiasa berdoa supaya dipermudahkan olehNYA segala urusan....amiiiin