Ini Wilayah Hijau: Gerai Pak Mal, nasi ayam…


18 October 2011

Gerai Pak Mal, nasi ayam…

Assalamualaikum,

Cerita pasal makan lagi. hehehe biasalah hany kalau makan cepat jer kan. ahad lepas pergi shah alam, alaa ada show motorsikal tu, apa kenama dia, bikepalooza kot kalau tak salah. pergi jer lah ushar jer kan. seronok weh tengok motor besar nih. tengok jer lah, nak beli, ikutkan hati mz memang teringin nak beli motor besar, tapi sedor diri lah yer ;)

Lepas tu, kelaparan yang amat lah hai. mula mula pergi KFC, sekali ayam habis pulak, kena tunggu 20minit. sudahnya MZ ajak pergi makan tempat lain, mz ajak pergi makan nasi ayam yang dikategorikan sedap. dan glemer kot di shah alam tuh.

Picture 053 pak mal jual nasi ayam jer

Picture 055 the nasik

Picture 058 the ayam, jadilah nasik ayam;)

Punya lah penuh meja, ramai orang kar sini. nasib baik, kitorang sampai je terus dapat meja kosong kan. dah la memang tengah kelaparan yang amat kan. order, then lepas tu terus dapat nasik ayam. fullamak servis yang cepat pantas. hehehe tengah lapor kan kan kan!

so far, bagi hany sedap nasik ayam pak mal ni. dia punya sos untuk ayam tuh, lain daripada yang lain dan pedas. eh walaupun pedas, masih terasa sedikit kemanisan nya tuh. so ngam ngam soi lah.

Alamat? erkkk ntah tak tahu ;)

Komen
5 Komen

5 comments:

wida said...

kedai mkn kalau servis tip top..mesti ramai org.
tgk nasi ayamnya pon cam menyelerakan jer

Fiza Amran said...

ala hany dah dekat tue dgn rumah fiza.... naper x call

tapi memang nasi ayam nya terbaekkkkkkkkkkkkkkkkkk

mzhany said...

@wida
betol betol, servis bagus+sedap mmg org suka kan...


@fiza
aloooo mana nak tahu kok. tapi memang puas hati mkn kt sini

Hanis MY said...

Nasi ayam my feberet wuwuwu nak jugakkkk...uwaaa...

Ashrufzz said...

Nasi ayam kegemaran aku sejak tahun 2000 lagi...da bom!!