Ini Wilayah Hijau: Tukar lagik, eh ada sebab tau ;)


31 October 2011

Tukar lagik, eh ada sebab tau ;)

Assalamualaikum,

 

10-31-2011 12-32-36 AM

hahaha yer, hany tukar layout lagik, tapi ni layout yang dah biasa hany letak kt mzhany.com nih. kenapa hany tukar lagik, sebenarnya hany suka jer layout yang sebelum nih, seka sebab yang ni hijau sebelum ni pun hijau. memang takleh lari dari hijau kan. tapi yang sebelum ni ramai komen tak jumpa tempat untuk komen. mungkin ada yang tak perasan sebelum ni, ada bulatan sebelah kanan atar, kat situ lah komen nya.

dan,

memang ada yang jumpa, katanya lagik, susahlah dah baca habis entri sampai ke bawah, tapi bila nak komen kena pulak scroll naik ke atas. lecehlah. hohoho pastu ada jugak yang nak komen entri bawahnya tapi letak kat entri atas, yer lah sebab gara gara kena scroll kebawah kan. maka hany pun ubahlah balik pada layout lama ha. komen kat bawah tau…kat bawah tau. kat bahagian yang suka hijau tuh. kelik kat situh tau tau tau ;)

 

1

Komen
4 Komen

4 comments:

misyamissyou said...

hehe yg pun lawa la kak..simple :)

wida said...

ramai peminat nak komen tu hany...hehe

ch@ said...

adeh, terasa pula. mmg i la yg mengomen tu. hahaaa. i kan suka ngn blog u ni hany :p

mzhany said...

@misya
Hehe yg pasti semua hijau

@wida
Alaaa wida idokla ramai sgt pun

@cha
Eh jangan terasa. Hany xkesah la.lgpun ok ape kan hany pun rs betol susah nk kena scroll ke ats balik.