Ini Wilayah Hijau: Kembali ke sana...


29 March 2010

Kembali ke sana...



tapi, hanya untuk seketika...;)

petang ni, hany akan ke JB lagik...ala bukan lame pon, paling lama seminggu ni je laa....lame gak tuh kan kan!!!
tak per la kan, nak buek camno kan..


cuma, 
hany sedikit gusar serta risau laaa...terpaksa tinggalkan mak ngn ayah hany berdua kat rumah (siang hari laa), malam nya xkesah sangat, ada menantu dorang kan...so tidak la merisokan hati ku ini...selalunya, masa lunch hany akan balek ke rumah...hehehe sambil sambil dapat jimatkan duit...huhuhu


oklaaa,
nak buat ape, kerja hany kerja...alaa xper bukan lama pon kan...jumaat pon dah cuti kan...hehehhe ;)


Komen
2 Komen

2 comments:

Aril said...

ooo... lagi lah hati zuki merindui....
Jangan lepas semingu, then sebulan plaks...

suamihanyisterizuki said...

hahaha...

pastu juki nyanyi lagu Ku merindu yg ella ngn sape tah nyanyi tuh...hahaha