Ini Wilayah Hijau: Wedding Shoe....


19 March 2010

Wedding Shoe....




malam ni, sedikit bowrink...so kerje rohani adalah menjelajah dari satu blog ke satu blog...klik klik klik...tengok jer ape tah citonyer...pastu kan tetibe sampai kat satu blog ni...wallaweiii beshnyer....


hany berkenan sangat ngn 1 kasut kat blog nih..huhuhu chanteq sangat...meh tingok meh....


Peektoe, 3.5", RM208 

Chanteq kan kasut nih...eiii geramm sangat tau, ni kalu buat kasut masa akad nikah ker, sanding ker...waaaa besh besh....tapi itu dah berlalu kan...tapi apo salahnya kalau beli, buat g kenduri orang ker...g dinner ker, g mane2 lah kan....ahahaha...sungguh hany gerammm, hurmmm....banyak lagik koleksi kasut untuk sanding, nikah kawin ni kat blog tuh, so mane mane yang bakal melangsungkan perkahwinan tuh...jom jengah ini belog http://whitelabelshoes.blogspot.com/


pastu kan,
hany jumpa lak kasut kat satu belog lagi nih...hahahah ngko, berjalan jalan di alam maya yer...


itu itu yang IJO ituuuu...yer juga berkenan dengan yang ini...so kengkawan jengah jengah laa blog ini pulak yer... http://greenweddingshoes.blogspot.com/search/label/shoes 


mane mane yang bakal jadik pengantin tuh, moh ler survey mane mane yang patot yer...hehehe sronok lak kan.. ;)



Komen
4 Komen

4 comments:

dd dudu said...

omg! thanx sgt hany bagi url web ni... tengah giler melihat

cantekkkkkkk

suamihanyisterizuki said...

DD,

tengok jangan tak tengok, pilih jugak yer...wuuu excited sgt...

Nani # said...

thanks share link ..
shanteknyer, ku dah terberkenan satu kasut, kalau xbuat kawen pun boleh wat g keje/jalan2, hehe

suamihanyisterizuki said...

cik ijo: ijo ni dah berkonan sesgt ngn gmbr yg putih tuh...adoiii, nak request time besday r ngn MZ...kehkeh

tahan tlinga la ni nnti...