Ini Wilayah Hijau: Masih di sini...


29 March 2010

Masih di sini...




hahaha,
ko dusta eh hany, tadi pagi cakap kembali kesana, sekarang masih di sini plak kan...yer ar, hany masih di opis nih, wlaupon jam dah menunjukkan 5.34pm, kakdoly yang duk kat depan dah bergerak dah...kemas semua barang2 dah...si aina, yang duk sebelah sana dah siap basuh mug dia dah...bukan mak apan yer hahaha, mug si aina laaa...


hany masih di opis kala ini, sedang membuat instalasi kat laptop sendirik...xhabish habish ngn instalasi nih...ha korang nak tahu tak? ni dah kali ke3 dah hany format laptop...hahaha terer kan, bukan merujuk kepada ketereran hany format, tapi terer guna laptop smpai dah 3kali format sepnjang 1tahun 2bulan...hahaha, yang format pon si bubu...


ntah ar, asyik prob je laptop hany...bak kate sape tah, hany ni green hand...see green hand tau tak? tapi hany pon xfaham ape maksud dia, tangan hany masih lagik berkulit coklat...xde lak bertukar hyejau...dengan xde malu, hany tanya r ape maksud green hand tuh...


ropanya, green hand tuh macam seme benda xjadik...macam gune ape pon cepat rosak...macam tanam pokok, konpem tak hidup...ha memang pon, hany memang xley tanam pokok, mesti mati...org tua cakap tangan panas kan...ntahlaa...tapi memang tapak tangan hany selalu je berpeluh, berair...xper la..panas pon panas laa...green hand pon green hand laaa....


eh, seme org dah gerak pulang..maka rohani kena gerak jugak...takot r duk sensorang kt atas nih...

Komen
0 Komen

No comments: