Ini Wilayah Hijau: Koleksi Bertambah


13 March 2010

Koleksi Bertambah





hehehe,
dah lama xupdate blog...on leave Khamis n Jumaat...
nak bagitahu...hahaha xpenting pon saja nak tunjuk koleksi magnet hany yang dah bertambah....

yer, kali ni dari mama Aidid, nor...dia balek umah mertua dia, kat sarawak sana...seb baek dia igt lagik kt mmber dia nih...dia belikan 1 je sbnrnyer magnet utk hany...tp di sebabkan hany tengok ada 2 ekor buaya kt peti ais dia...sekor silver and sekor hijau...hahah tanpa di pelawa hany pon amek jer yg hijau tuh....dia kata dah agak dah mesti hany amek...dah ko beli kaler hijo naseb ler....


ha ni lah dia koleksi terbaru 



hahaha, baru cenoet je ha koleksi nye...
sape sape mau kasi tambah...sila sila....
nnti roger hany yer...

zukihany@gmail.com


Komen
1 Komen