Ini Wilayah Hijau: JOM HEBOH @KELATE


27 March 2010

JOM HEBOH @KELATE





Semua dah tahu kan, sekarang ni Jom Heboh tengah berlangsung di KELANTAN...

and,
pastinya ada cakap cakap yang akan berbunyi akan hal ini kan!!! hany xmau la sokong ke ape ker akan hal ni, sebabnya nanti kan orang cakap berpolitik ker ape plak kan...tapi secara general bagi hany bagus jugak sebab, Kelantan banyak sangat warisan dia yang unik unik kan...

dan,
apa yang hany tahu setakat ini laaa....

1) Konsert JOM HEBOH = Hanya PENYANYI LELAKI akan membuat persembahan.
- mesti korang faham kenapa kan...so maknanya di sini, rakyat kelantan dan jugak pemimpin kelantan, tidak menolak hiburan macam tuh jer...tapi nak berhibur kena ikot batas batas nya kan...Alhamdulillah....

2) Pengacara TV3 = BERTUDUNG, MEMAKAI STOKING LENGAN
- dalam erti kata lain menutup aurat laa kawan kawan oiii....Alhamdulillah..mane tahu kan, ada pengacara TV3, yang betol2 dan terus bertudung selepas ini kan...

ok, itulah bebelan hany pagi nih, pas ni kite g GANU pulok...huhuhu

**hapdet sambil tunggu baju siap di 'blend'**

Komen
0 Komen

No comments: