Ini Wilayah Hijau: Rosyam Nor


25 March 2010

Rosyam Nor

hany mau bicara pasal artis ya kali ini, ha ye la hany nih minat rosyam nor...minat ker??? ye la minat la kan, tapi idok ler fanatik gegilos...

hany ingat lagik,
masa tuh rosyam tengah banyak keluarkan filem...KL Menjerit laaa, Castello laaa...ape laaa, yg pasti dia pengarah, dia lah hero...hahahaa besh gilos kan. Masa tuh, hany nak tengok la cite rosyam yang baru nih, tapi pepaham je la kan, citer melayu, sape yg nak tengok kat wayang kan...carik punya carik punye carik, ampeshhh xdok sape pon nak g....

then,
muncullah penyelamat hany, yeayyy!!! AIMA...wooo, tapi bukan la penyelamat sepenuhnya, separuh jer...dia pon nak tengok wayang, tapi cite lain laaa...so kitorg pon pilih cite yang berlainan tapi masa dan hari yang sama...smpai jer, kitorg terus je g masuk pangguung cite masing2...then pas habis baru jompa...hahaha gile kental, tengok wayang sensorang, itulah 1st time tgk wayang sorang2...tapi, kesah aper...janji dpt tengok cite rosyam nor...wuuuuu besh besh...

sebenarnya, nak search gambar rosyam yg dalam cite gila gila remaja tuh...huhuuu sweet gilosss...tapi tak jompa laaa...takper layan gambar ni...



pix from mr.google...


nanti kena lagik gigih searching....


Komen
1 Komen

1 comment:

cik daisy said...

abg rosyam.. baru mlm td kutgk dia dlm gila2 remaja, astro prima. hehe!