Ini Wilayah Hijau: KFC


01 March 2010

KFC




Hari nih, isnin, hari pertama bulan MAC, 2010,
hari ni hany gerak g opis kul8pg, mcm biase...bukan sbb nak rebut award Pekerja Berdedikasi (ade ke award camtu kt opish hany?), apatah lagik nak tolong bukak opishh kan..langsung tidak...sebenarnya, ada 2 sebab hany gerak awal,


1) xmoo sesak2 tgh jalan...biase kul8 gerak, jalan tidak la jem gegilershhh, maka hany yang berstatus P, yang memandu kete manual suami terchenta...akan dapat bersenang lenang, dijalan raya, sambil karaoke dalam kete...


2) Nak dapatkan 1ruang parking yang beso. hanya ada 1 jer kat depan opishhh hany tuh...so, ko parking ikot suke hati ko, mesti akan still masuk kotak parking tuh...heaven beb....dan slalunya abang ujang, org nogori sembilan akan dapat kotak tuh, ishhh agaknya pas subuh kot dia datang....tapi xper, hany still dapat parking kt mana kiri kanan kosong lagik, xdok kete...see masih lagik senang utk parking...wlaupon kuor masuk kuor masuk paling sikit pon 3 kali kan...xper...janji cun parking....


pastuh,
kul10 kena masuk miting, eh discusi eh ape ape lah...shotttt meeting agak lama....sedar sedar perot hany dah menyanyi tahap gaban...seyes, terasa sgt berangin nya...baru teringat, hany xbreakfast la pg td, patot ler...isshhh...

habis miting, ding dong ding dong...xde lak makanan rapu nak kunyah...terpaksa menahan lapar...then teringin lak nak makan KFC, terus skype Filah ajak g KFC. Filah xmoo, dia kena berjimat...ha ye r org nak kawin kan...heheh ampon filah...pastu msg nik, ajak g KFC. Nik lak ty BFF dia, nak g maner....ceiiitttt BF dia lak tazkirah...KFC makanan yahudi...adoiiiyaiii bukan ker KFC Holding, milik Malaysia? (ke hany yg salah)...xdapat mkn KFC...mencik!!!

Terus msg MZ...MZ ckp, hany kena blanje ar...hahah mentang mentang isteri ajak...xkesah la, janji dpt mkn KFC...

now ni, 8.13mlm, MZ xbalek lagik...ishhh lapooorrrr...nak makan KFC...


Komen
0 Komen

No comments: