Ini Wilayah Hijau: Psst Psst... Bukan sebarang Malam


25 March 2010

Psst Psst... Bukan sebarang Malam








Suami hany masih belom pulang...mesti dia lupa, malam ni adalah Malam Jumaat kan!!! tak per, tungguuuuu...jap lagi sampai la tuh yer...

eh korang pernah tengok iklan Malam Jumaat kt TV3 tuh? MJ tuh...apakah MJ tuh?

Malam Jumaat juga adalah satu-satunya produk di Malaysia yang menggunakan kaedah semburan di bawah lidah. Kajian saintifik telah menunjukkan dengan menggunakan teknik semburan di bawah lidah,segala khasiat akan dapat diserap dengan segera dan sepenuhnya ke dalam sistem tubuh badan

jom ler klik kat sini utk tahu pasal Malam Jumaat...psst pssst psstttt

Pix from : MALAM JUMAAT


* ada sape sape pernah try produk ni*

Komen
1 Komen

1 comment:

Nani # said...

iklan dia sgt bengong..
memula aku tak perasan ngt ape motif iklan ni, hehe