Ini Wilayah Hijau: 13 Mei


14 May 2011

13 Mei

 

 

Mohamad Zuki,

SELAMAT HARI LAHIR yang ke 29 dear…. (chewah takmalu tulis umur suami nih)

 

 

Lapoo eh

 

 

Mohamad Zuki,

GOOD LUCK exam hari nih yer…(korang doakan MZ berjaya jugak k)

 

 

Mohamad Zuki,

kita tunda sambut hari lahir eh. kita tunggu hari lahir Rohani eh, jimat sikit ;)

 

 

Mohamad Zuki,

InsyaALLAH petang ni rohani beli 2slices cake secret recipe. InsyaALLAH tau, tak janji ;)

 

 

Mohamad Zuki,

malam ni ada MAHARAJA LAWAK, jadi balik awal yer, ha ada bola jugak malam ni KELANTAN vs SELANGOR. jadi elok sangat kalau jam5 tu terus je keluar start motor balik rumah.

 

 

Mohamad Zuki,

rohani doakan Mohamad Zuki sentiasa di dalm limpah Rahmat dan keredhoan NYA, sentiasa SIHAT, SEGAR tubuh badan, SENTIASA SAYANG rohani;), di Kurniakan ZURIAT yang soleh dan solehah, menjadi suami dan ayah yang soleh, yang selalu amalkan suruhan NYA, penyayang, baik, membimbing isteri dan anak anak ke jalan yang di redhoi NYA. dan semua yang baik baik buat mu…

 

 

P3140010

 

 

Mohamad Zuki,

terima kasih di atas segalanya…rohani sayang Mohamad Zuki, iluv u Mohamad Zuki Abd Ghani.

 

 

SELAMAT HARI LAHIR…

 

 

 

**Dek kerana blogger mingong, nak jugak publish hari ni…**

Komen
5 Komen

5 comments:

munna said...

happy birthday buat MZ

Miss Mirror a.k.a Sam said...

HANY - Happy birthday to your hubby. Moga berbahagia selamanya di samping isterinya yg baik ati.

deAnza-wAnda said...

yay happy bedat abang MZ.. semoga sihat sejahtera hendaknya...

Ardini Humaira said...

epi bday buat encik MZ! :D

fazilzura said...

HAPPY BELATED BESDAY EN MZ...

cm rs pelik plak bile hanny dok bahasa kan nama cmtuh ..

* yehuu , sabo nak gune tiket