Ini Wilayah Hijau: seorang pelupa...


30 May 2011

seorang pelupa...

Rasanya hany pernah buat entri pasal pelupanya hany ni. Kali ni nak sambung pasal si pelupa nih.

Sabtu baru ni hany mz pergi karnival 1juta belia dan jom heboh kan. Sikit punya seronok la jenjalan kan,sedar sedar dah 2jam. Tekak pun minta air.dahaga.

Hany pun lantas bukak handbag.shottt PURSE hany takder. Terus jantung berdegup kencang. Mz bayar kepok lekor.dan dan tu hany ajak balik.padahal nak ke kereta tengok purse daku.huhuhu

Dah la parking jauh.

Alhamdulillah,PURSE ada dalam kereta.slumber jer tinggal dalam kereta kan.huhu maka tahan la telinga...dengar je la,dah salah ko kan.

Dan,
Malam ni,seperti biasa nak la mengadap laptop,buat kerja yang bukan kerja ofis ,keluarkan lapto,tarik skrin,lepas tu keluarkan mouse hijau yg comey tuh,then meraba raba cari charger. Demmm charger pulak lupa bawak balik. Aaahhhh...

Laptop ku bateri kong,takleh on kalau tak ada charger.tertekan!!!

MZ diam jer sambil pandang.haha tak larat nak bebel dah agaknya;-)
Published with Blogger-droid v1.6.9
Komen
11 Komen

11 comments:

deAnza-wAnda said...

kak hany...kak hany... nak bebel lah nie.. hihi...

munna said...

kak munna bab kunci dan h/p selalu lupa nak bawa atau letak kat mana

Ardini Humaira said...

ehehehe... dni tolong bebelkan nak tak kak :p

kella said...

hadoiii hany weh.. keadaan mu itu sama! dan keadaan mz itu sama dengan hubby ku! hadoiii.. begitulah keadaaannya, entah bila aku pun boleh berubah dari jadi pelupa supaya suami ku tak membebel bebel lagi.huhu

wida said...

hehehe..sabar jer lah yer.nasib baik x lupa ada laki:)

syalinda johari said...

hahaha..aku pun pelupa gak. pagi td, patah balik sbb was2 adakah aku telah tutup plug iron.. kakaka.. kena la bebel dgn en fendy. padahal aku dh tutup iron siap letak atas meja dh.tp buleh was2 lagik..huwaa..

apak cikidong said...

mkan lagi semut banyak-banyak... hihihi

Hanis MY said...

alahaii comey la hany ni... lenkali hati2 tau...

mzhany said...

@wanda
ahaha bebel la wanda bebel ;)


@kakmunna
ha hp tu satu lagi, kunci hany ok la...susah nk lupa ;)


@dni
hihi bebel la dni, hihihi


@kella
ahaha tu la kan kella. ada je yang lupanya


@wida
ahaha wida yang tu mmg ingat lagi hihihi


@syalinda
ahaha beb, tang tu mmg patot patah balik weh, bahaya weihhhh, takpe pasrah je bab bebel tuh...huhuhu


@apak
haha tu la apak, agaknya jadi lauk dah kot


@hana
baik kena hati hati hati hati...;)

Diyana said...

hihihi. mmg suami slalo camtu kan.bile dah malas nak bebel..die renung je kite..sambil geleng kepala.:D

Norhafiza said...

huhuhuhu sabo je la hany..sama la dengan No huhuhu...kadang2 klo nk p mana2 sume Abang tanya itu ini dah siap ke hehe