Ini Wilayah Hijau: 1Mei: Selamat Hari Pekerja


01 May 2011

1Mei: Selamat Hari Pekerja

 

 

Akhirnya,

Bulan MEI menjelma. Tup tap tup tap dah nak sampai setengah tahun dah kan. hurmmm, bulan MEI ni macam macam perancangan, tapi hanyalah sekadar perancangan. semuanya terpulang pada NYA sama ada berjalan ikut perancangan atau tidak.

 

 

1mei,

Selamat Hari Pekerja buat semua pekerja di dunia. waa global sungguh ucapan. ahaha…esok kita cuti lagi kan…Alhamdulillah…boleh rehat dan rawat lagi sehari kan.

 

 

Juga,

Selamat Hari Lahir buat seorang sahabat, NORHAFIZAH. yang menyambut hari lahir hari ni, 1Mei.

 

 

1Mei 2009,

adalah hari pertunangan Hany dan MZ. hehehe nak jugak ingat kan.;)

 

 

okaylah,

ada tidak berapa sihat sekarang ni. tak boleh mengadap laptop lama lama. maaf wahai sahabat kerana kurang blogwalk 2,3 hari nih.

 

 

maaf…

Komen
3 Komen

3 comments:

nabila saat said...

pekerja merealisasikan transformasi negara

selamat hari pekerja

wida said...

selamat hari pekerja hany..

Norhafiza said...

selamat hari pekerja hany...semoga menjadi pekerja yang lebih berdedikasi..ari ni p mana hehe