Ini Wilayah Hijau: Maharaja Lawak: erkkkk


20 May 2011

Maharaja Lawak: erkkkk




Baru korang tahu ker, dengan tidak memberi tema kepada peserta membuatkan peserta makin kekeringan idea, kekontangan…lantas korang cakap tak besh langsung kan…


apesal tak buat tema setiap minggu…aperaaaa


sekarang baru hegeh hegeh plak nak tema…lepas tu sikit tak puas hati kenapa ada penyingkiran…ahaha biar la suka hati astro la nak singkirkan ko ni sebok ar hany. tak pe lah MAN, okaylah tu kan…jangan seksa diri huhuhu…


malam ni,
gelak so so jer…sebab tak berapa nak lawak sangat, tapi stil persembahan sorang sorang mantoppp, cuma biasa biasa dari segi lawak la…



lepas tu kan,
tak puas hati dengan NABIL, macam eiiii ko ape hal! suka buat bodoh bodoh macam tu…kang tak pasal pasal si IDHAM cakap ko terkeluar minggu depan. hamek…boleh tak serius sikit bila orang serius, tahu la ko tu pelawak ok, bertempat la sikit….


bak kata orang pata timur, NGANJING je lebih minggu nih…


**entri tak puas hati lak kan…huhuhu eh eh, barang hijau ku bertambah lagik..sukeeee**
Komen
7 Komen

7 comments:

Lelord said...

Tu la status fb ramai yg ckp this week x best

wida said...

tp jozan best..hiks.
yelah.lg 1 nabil tu cam x reti jaga perasaan org lain. man & balas berdebor tunggu keputusan sape yg tersingkir..dia boleh buat lawak pulak!

kalau lah tiba2 nabil tu yg tersingkir mlm td, baru tau..

p@kcikLie said...

kekurangan idea kot si nabil tu..lg pon dia rasa akan samapi ke final punya...

kita tgk la mggu dpn cmner..

Hanis MY said...

tak pernah tgk maharaja lawak.. tak best eh hany?

mzhany said...

@lela
a'ah kurengg sikit la compare dgn mingu2 lain


@wida
ha'ah wida betul...geram ngn nabil mlm td, melampau2 lak rasa hahaha emo emo


@ciklie
ha'ah ciklie, kalau ada tema mungkin ok kot dorg kan...dan mungkin jugak nabil fikir mcm apa ciklie kata...yer lah dia pun ramai peminat...


@hana
umm besh hana, cuma minggu ni dorang semua kureng sikit laaa...
tapi hany memang slalu la nantikan hehehe

Norhafiza said...

jap jap..tengah pk yg mn...hurmmmmmmmmm...balas..oooo yg tonggeng bontot tu ek..huhuhuhu..tak igt sgt dh apa yg menarik mlm tu hurmmm

mzhany said...

@no
eh yang tonggeng bontot tu bukan man eh...ooo yg group tuh R2 la no yang tonggeng bontot tuh...