Ini Wilayah Hijau: Hijau Pink


05 May 2011

Hijau Pink

 

 

 

Thumbler yang cantik

 

 

020520115484

 

 

semestinya yang HIJAU tuh. takkan pink kot. last hany tengok masa 2mei, nasih ada di rak di JJ taman equine nih. haiiii macam teringin tapi macam ummm tak yah la….huhu…

 

 

susah betul, tak boleh tengok hijau.

 

 

lagipun thumbler hany dah ada kat ofis. ummm takperla tak payah bazirkan duit, cewahhh sedapkan hati sendiri…padahal dalam hati bergetik nak beli….

 

 

**MZ ada dapat thumbler hijau, dia dengki…taknak bagi.tukar dengan hany…hishhh**

Komen
10 Komen

10 comments:

deAnza-wAnda said...

hihi... xpe t wanda kasi kak hany lah tumbler..

mzhany said...

wanda, beshnyer nak nak nak ;)

ch@ said...

cantik hijaunya tu. ala-ala warna blog hany juga. kita, kalau ikut hati mmg nak, tapiii mikir guna ke tak nanti. so tak payah beli kalau tak guna =)

munna said...

cantik gabungan hijau dan pink...

Ena said...

dua2 pun cantik.. :D

alahai.. tak kasi ker dier.. tak pe tak pe.. nanti amik diam diam.. ahahhahah.. syhhhhhhhhhhhhh!!

wida said...

Pink lagi santekkkkk:)

r.i.t.a said...

ijau yg santek..

mzhany said...

@cha
a'ah cha, betol ikut hati memang tak boleh nampak hijau.tp kena tgk pada keperluan jugak kan...


@kakmunna
itu la kan, kena kaler yg betol2 la baru cantik


@ena
hihi nak try gak ni, tapi sat lagi dia cari...hhihi


@wida
hehe peminat finkkk...


@rita
a'ah hijau lagi cantik ;)

Norhafiza said...

hihihi...ala beli je hany..tak pakai pun buat koleksi pun jadi la hihi

mzhany said...

huhu no ni sj je tau...dah la hati tengah dingdong dingdong je nih..ahahaa