Ini Wilayah Hijau: BE pertama mzhany.com


07 September 2010

BE pertama mzhany.com

hehehe,

Alhamdulillah…selepas agak lama menukar ke .com nih, ni lah BE pertama yang mzhany.com dapat yer…ameen…

 

 

erkkk,

tapi dah dekat raya nih, orang pon dah nak bercuti, huhuhu harusla tak ramai yang masuk belog kan…hehehe xper la rezeki di mana mana kan…ameen. maka pas nih kena la hany still hapdet kan, walaupon bercoti raya kan…hihihi…mau kena rajin di situh yer hany…

 

 

aperpon semuanya kerana korang semua yang sudi menjengah mzhany.com…tengkiu so much and jangan serik untuk datang lagik…

 

9-7-2010 5-37-40 AM

 

**tengkiu buat korang and buat nuffnang jugak ;)**

Komen
3 Komen

3 comments:

fiq said...

selamat hari raya akak. maaf zahir n batin ok =)

ardinihumaira said...

tahniah kak ;) best tu

suamihanyisterizuki said...

fiq, selamat ari raya jugak...sama la kite yer, ampun dan maaf slh bicara tu yer....

dni, huhu ok la kan dni kan sikit2 nih...takot akak je yg tak berupdate nnti ni ;)