Ini Wilayah Hijau: Apa perkembangan kes Sosilawati?


12 September 2010

Apa perkembangan kes Sosilawati?

 

 

 

selamat hari raya!!! Hari dah masuk 3syawal yer…alhamdulillah…

 

 

hari nih,

hany kental, pas solat subuh, terus on lappy. almaklom ler dah beberapa hari tak online n tak berhapdet ini belog hijau. sian lak kan…da la sekarang tgh ade BE, cek kat nuff tadi 2BE lagik…tp iklan yang keluar 1jer…hurmmm…

 

 

hany masih tertanya tanya pasal kes Datuk Sosilawati. hany tak online, paper pon tak baca….hahah betol2 ketinggalan zaman la kalau macam ni kan. tadi terus r jelaajah paper online…erkkkk macam ada berita yang berlainan….

 

 

Utusan Malaysia,11Sept,

dikatakan Datuk Sosilawati di bunuh, 7ditahan. KELIK SINI utk berita tersebut. tersentak jantung ku membaca tajuk tuh, tengok tengok isi nya sikit jer…di suruh rujuk paper bercetak….

 

 

then, hany search lagik…

 

 

Berita Harian cakap, masih jejak lagik…xder perkembangan….

 

 

Tapi sekiranya Datuk masih lagi di bumi ALLAH ni, semoga ALLAH selamat beliau bersama rakan rakan…ameen…sekirnaya Datuk sudah tidak bernyawa, semoga jasad nya ditemukan utk disemadikan secara sempurna…ameen….

 

 

**Ya ALLAH, tabahkan hati ahli keluarga mereka…ameen…**

Komen
1 Komen

1 comment:

ardinihumaira said...

dni rasa sayu sangat tahu berita ni kak. hu