Ini Wilayah Hijau: Pembuat air yang besh ;)


22 September 2010

Pembuat air yang besh ;)

ha,

nak cerita nih…hehehe biase la cerita pasal mzhany jer pon…

 

 

kitorang ni kan, kat rumah selalu nya minom air tea o ais, blackaren (ahaha,betol ke eja tuh), nescafee ais…ha ini ler yang slalu minom…

 

 

pastuh kan,

MZ ni pandai buat tea o ais…memang wallah la kalau dia buat, tambah pulak guna teh wangi, fuhhh mencengkam qolbu…hany lak, kalau buat nescafee ais, memang beshhhh (puji diri sendiri plak)…

 

 

selalu nya, kitorang kalau nak makan, mesti berebut cakap nak air apa…

 

hany : b sedapnya kalau pas makan nnti minom TEA O AIS kannn

 

MZ : lagik sedap kalau minom NESCAFEE AIS

 

hany : alaaa TEA O AIS laaa

 

MZ : NESSS laaaa

 

 

ahahaha,

padahal kan, dua dua pemalashhhh nak buat air weihhh, mula la puji air masing masing buat SEDAPPPP padahal malash nak buat….

 

 

selalunya, isteri la yang mengalah kan…maka terkedek kedek la isteri bangun menuju dapur….

 

 

**maka, di ingatkan, sape sape yang datang rumah hany nanti, SILA ORDER TEA O AIS yer, kalau tak siappp korang**

Komen
5 Komen

5 comments:

Salbiah bt Karim said...

slmt hari raya hani. kalo sal kan ckp minum air kosong lg best, haha. tu kalo dh malas sgt la. hehe.

~aSFaLiZa~ said...

aku nak neskepe ais. feberet

Jemari Seni said...

Ok Hani... Nescafe ais 3!.... Eh! Teh O ais la...hehehhehe

fiq said...

kasi teh o ais satu =D

suamihanyisterizuki said...

salbiah selamat hari raya jugak...waa suke la kalau sal dtg umah, sonang gituh air kosong jer

ahah as, pagi2 ko slalu dpt nes ais

JS, teh tau igt tuuu

fiq, cayalah syg la fiq kalau cmni ;)