Ini Wilayah Hijau: Maafkan daku wahai HIJAU…


27 September 2010

Maafkan daku wahai HIJAU…

 

 

 

Ya ALLAH,

lama sangat kan hany tak hapdet belog hijau nih…amponnn ye wahai hijau yer…

 

 

daku tidak berapa segar/sihat…

jumaat MC, sabtu ahad Majlis kenduri dan akad nikah. isnin lak keje…ahaha memang la isnin keje kan…

 

 

dalam bercuti, sedey sangat ingatkan belog, ye la BE tengah berjalan, tapi tuan rumah tak hapdet langsung….sedy sedey tapi memang tak sempat nak hapdet.

 

 

ni nampak macam BE tengah jalan lagik nih, ALhamdulilllah….jemput datang lagik….yer

 

 

LOVE U ALLL kengkawan….;)

Komen
6 Komen

6 comments:

soclose2213 said...

hany untung dpt BE.. ana tak gerak..apalagi nak dpt BE..tolong =,=

ardinihumaira said...

bestnya kak.. BE dni ada sketul je. tah bila nak bertambah :D

suamihanyisterizuki said...

alaa ana, sabo eh...ummm mungkion ana bleh refer pd otai2 utk tahu cmner...hehehe

dni xpe seketol pon, janji masyukkk

MAMA AIZARA said...

tak sihat nape?..azi pun lama tak update, sejak pregnant malas..

suzzsuzie said...

x update pun ada be..rezeki tu hany

suamihanyisterizuki said...

azi, jgn la mls2...huhu hapdet ler, mane2 yg brkaitan pregnant tuh, sronok hany baca nnti tau

kaksue, ummm rezeki kan kaksue, alhamdulillah...ameen