Ini Wilayah Hijau: Datuk Sosilawati Lawiya Hilang?


06 September 2010

Datuk Sosilawati Lawiya Hilang?

 

 

 

Tadi sebelom berbuka, kan ada sedikit sedutan berita utama kan, tetibe hany dengar pasal Datuk Sosilawati Lawiya hilang. ye ker hilang???

 

 

terus hany google pas berbuka…jam 7.33pm terus hany google. ada berita kat berita harian, kelik sini.  

 

 

hany pon terus mesej jiran lama hany, sebelom ni (sebulan yang lepas) hany pernah dengar jiran hany bercerita pasal datuk Sosilawati nih, jiran hany memanggil datuk sebagai wati sahaja. mungkin memang dah kawan lama kan.

 

 

katanya, datuk sosilawati nih bagus, dalam bab berkawan pon bagus, tak pandang rendah pada orang, boleh berkawan dengan sesiapa sahaja. dan pada masa tersebut Datuk Sosilawati baru sahaja bercerita akan dia membeli rumah baru.

 

 

kata jiran hany sambil bergurau, “ko nih rumah banyak banyak nak buat aper? jap lagi ko mati kena hempap dengan rumah” sambil berseloroh, dan di sahut hilai tawa datuk sosilawati.

 

 

ye lah kan, mungkin dia beli rumah dan jadikan aset semua tuh kan, tak salah dah dia banyak duit kan. lagipon anak ramai, so boleh la nanti bahagi bahagi kan pada anak anak kan.

 

 

aperpon, smoga datuk sosilawati selamat…ameen…

 

 

**adakah kerana WANG? sbb dgr cite bersama datuk, ada pegawai bank…**

Komen
3 Komen

3 comments:

Liza said...

tekejut gak dgr berita smalam, harap2 smua selamat...lagi2 nak raya nie

~aSFaLiZa~ said...

ko ni ketinggalan zaman dow. cite ni dr ahad lagi dh kuar

suamihanyisterizuki said...

memang r dari ahad lg kuor...bior le aku nk kuorkan skrg pon, ko nih org lain pon tengah kecoh gak lagik...

saja nak try main keyword...ahahaha