Ini Wilayah Hijau: Rumah


29 September 2010

Rumah

da, meh tengok entri nih…

permintaan dari mamaaqil lagik, dia mintak hany tunjuk sikit keadaan umah sewa baru hany nih, umah lama dia pernah datang, tapi umah baru ni masih lagik dia tidak kunjung tiba…

 

 

da, umah baru aku takdok tangga, jadi mu dok ayoh r turun naek jaga aqil…hehehe…

 

 

290820103410

toilet n bilik air kat luor

 

 

290820103409

yang ada cermin adalah store, 1 lagik bilik ke3

 

 

290820103390 dapur…kecik weihhhh….

 

 

290820103408 ruang tamu yang memanjang ke belakang…

 

 

** da biler mu nak mari umoh aku pulok**

**rumah i kecik je da, bile u nak ajak i ke rumah baru u plak ni**

Komen
7 Komen

7 comments:

Anonymous said...

ida dh duk umah sndiri ke ani...xtau punn,,

suamihanyisterizuki said...

erkk, mana la tahu ida duk umh sendiri ke dok? huhu ani teke jer...ngehngeh

Anonymous said...

brp sewa umah ni??nmpk bsr la jugak,,dapur yg umah sewa ku lg kecikkk..

littlehumblelynn said...

hany,

aa nampak besar gak..!!

ardinihumaira said...

comellah pintu toilet tu :D

cik daisy said...

umah baru ni dlm LEP gak ker hany?

mamaaqil said...

anie..jmputla dtg umh..time mu onteway nk blk klate or ganu..umh aku kn tgh2..