Ini Wilayah Hijau: Selamat Bekerja


14 September 2010

Selamat Bekerja

Raya Ke5,

rasanya dah ramai yang mula bekerja hari nih…Selamat Bekerja buat kamu yang sudah berada di opis yer ;)

 

 

mzhany masih lagik bercoti raya….ahahha raya la sangat kan, hany start kerja jumaat nih, n mz isnin depan…InsyaALLAH esok kami bergerak balek ke Selangor….harap harap jalan idok ler jemmmm kan, kalu nak jemmm pon sikit sikit sudeyyyy…;)

 

 

mzhany.com nih pon macam bercoti raya jugak…almaklom ler, susah sikit nak menghapdet belog yer….selalu jer xde masa…saja jadikan alasan kan kan kan….xpe pas ni hany kena selalu hapdet la yer ;)

 

 

ha,

sana sini belog semua ade tepek gambau raya kan….hohoho hany xde gambau ler camno ahaha, seyes tak hamek gambau ler pagi raya camno ade sekeping dua jer…

 

 

 

100920103453

hehehe haruslaaa hijau

Komen
1 Komen