Ini Wilayah Hijau: Kerana kau TIKET!!!


01 September 2010

Kerana kau TIKET!!!

 

Hany nak kena g JB,

biasalahhh KL-JB, rutin harian r tuh. maka kena la pergi beli tiket siap siap kan. jap g tak de tiket susah lak.

 

 

Hany ngn MZ g kajang 30hb malam. sian MZ terpaksa tak dapat g terawih sebab takot kaunter tutup kan kalau pergi lepas terawih. sebab tak tahu kaunter tutup kulbrape.

 

 

pastuh,

melalui la PKNS, BANGI….then mulut hany pon gatal, tiba tiba menyuarakan sesuatu…

 

 

Hany: “B, nanti balek singgah PKNS jap, boleh???”

 

 

MZ: “Singgoh ape, MALAM bukan utk SHOPPING, MALAM utk semayang TERAWIH”

 

 

erkkk, terus rasa macam di panah kilat…ahahhaha PADAN MUKE KO hany, kan dah kena sound…seb baek sikit jer…seb baek tak kena TAZKIRAH menjelang hari MERDEKA…haaaaa

 

 

mana tak nya kena marah, dah la MZ tuh tak dapat g TERAWIH malam tuh, pastuh ko ajak lak shopping, MZ nak balek solat TERAWIH kat umah….hehehe….

 

 

**dayah, ko nak komen ape ape tak?**

Komen
1 Komen

1 comment:

dayakhs said...

hahaha..aku terawih kt pkns..lg ramai..hahahha..pemergian ku ke pkns sesia..tk dpt pn baju raye..cet!.pnat je lebey..