Ini Wilayah Hijau: Pembawa Sireh…


28 September 2010

Pembawa Sireh…

owhhh,

betol kah eja SIREH tu? or macam ni SIRIH? ahahah mana mana lah yer.

 

 

sebelom tuh, masih lagik berita pasal KERJA KAWIN, NIKAH yer…almaklom ler, 2hari weekend duk berulang alik pasal perkahwinan sepupu hany jer kan…

 

 

ha, berbalek pada tajuk, gambar pembawa sireh takde la dgn hany kan…sebab semua gambar yang hany haplod kat belog hijau nih, adalah dari HP ku yang dah nak menyembah tanah tuh…tapi seb baek la masih lagi boleh bergantung harap pada HP tuh…sempat la snap sikit sikit kan….

 

 

mariiiii tengok sireh junjung….

 

250920103538

ni kazen hany buat…

 

 

owhhh sebenarnya, semua hantaran kitorang buat sendirik jer, buat kat rumah kazen hany kat semenyih. jimat yer di situh. ahaha buat sendirik kan…habis, nak bawak dari ganu…ha mau nyer smpai seremban dah tak de roper gubahan hantaran dah kan….

 

 

ha, hany la pembawa sirehnya itu. masa kat semenyih, semua org tak mooo bawak sireh…hany apa lagi setuju la kan, sebab nak bawak dari semenyih kan, ringan je weihhh sireh tuh….so senang nk pegang dalam kete kan….hehehe

 

 

dan,

yan g beshnya sireh biasanya akan menjadi dulang pertama yang masuk rumah, maka sireh akan duduk di depan sekali masa berarak kan….hehehe so boleh la muke ko muncul dalam kamera kan dah duduk di depan…ahahah gile glemer di situh.

 

 

sebenarnya,

dalam kes kitorang, semua tak nak bawak sireh ok…so hany offer la diri…

Komen
2 Komen

2 comments:

MAMA AIZARA said...

cantikla sireh junjung ni..

ardinihumaira said...

wow! nanti dni nak try wat sireh cemni gak :D