Ini Wilayah Hijau: ;(


17 September 2010

;(

Lepas nih,

pastnya entri hany hanyalah entri dengan perkataan sahaja, pastinya tiada gambar yang akan menghiasi entri…mana besh kan macam tuh, tapi pasrah je lah yer….tu bakal berlaku…

 

 

semuanya gara gara HP ku, arggghhhhh, camera dah rosakkkk! buat masa sekarang nih, hany boleh mengambil gambar yang betol betol dekat sahaja, gambar yang jauh pastinya akan kelihatan blurrrr…tensiiii!!!!!!

 

 

**nyesal g tegur kamera hp ko nani **

Komen
7 Komen

7 comments:

ardinihumaira said...

camera dni lak tak ado bateri.. penat dah beli bateri.. bateri dia kong... cas lama pun tahan kejap je. tu pasal guna henpon huhu

~aSFaLiZa~ said...

kan aku dh kata jgn beli AP. hahahha. jgn marah aaa

suamihanyisterizuki said...

bab bateri pon mslh gak kan dni...adoi macam2...

ni bukan masalah AP as, aku nih pengguna yang menggunakan kamera HP dgn se profesional nye, xmcm ko, zoom pon ko xgune...;)

cikgu isza said...

handpon saya jenis lama.. tah bilalah nak terbuka hati beli handpon yg canggih ckit,

selamat hari raya juga.. masih x terlewat sebab raya sebulan.. :)

fiq said...

cian kt akak. beli la kamera compact satu.

Liza said...

time to get a new phone, boleh start survey :)

suamihanyisterizuki said...

cikgu, huhu belom terbuka hati lagi eh cikgu...hehehe

fiq, kamera compact, konpem akak malas nak bawa jap lagi...hehehe alasan nak beli hp baru la tuh...

liza...waaaa melayang la duit jap lg