Ini Wilayah Hijau: Sotong Celup Tepung


20 September 2010

Sotong Celup Tepung


Hany, orang GANU, balek GANU…tak sah kalau tak makan beberapa makanan nih, NASI DAGANG, BIHUN SUP, SOTONG CELUP TEPUNG yer…


untuk entri kali nih, hany macam biasa share ngan korang akan makanan peberet hany nih, sotong celup tepung. lokasi yang hany selalu pergi adalah di batu rakit…


140920103474yang ni RM9 sepiring nih, erkkk hany rasa macam mahal laaa…


 
140920103476
ini RM2 sepiring…


Selalu hany pergi kedai yang sotong dia tak potong lagik, kita potong sendiri…org tu goreng sekor sekor, ni kedai tu tutup, kitorang makan je mana kedai yang bukak, area situh banyak kedai sotong nih…dah tepi pantai kan…


140920103479lepas makan, terus bleh jalan jalan tepi pantai tuh…sonot woo angin pantai….


140920103477see ramai kan yang datang sini…pemandangan pon chanteq…


140920103478   kiri kanan jalan fenuh weihhhh


**shoootttt makan banyak weihhh, mau tak muat baju lak nih**
Komen
3 Komen

3 comments:

ardinihumaira said...

nyummm! nanti kita jumpa kat tganu kak.. hehe... dni bakal jadi orang tganu ni ;p

mizz sue said...

AKAK...TU SEMUA FEVRET SU....SEDAPNYE...........

suamihanyisterizuki said...

ha dni, buleh buleh, cuti2 kite jumpa pakat makan sotong ni...

sue, huhu sedappp kan...nyumnyum