Ini Wilayah Hijau: Menantu kesayangan


17 September 2010

Menantu kesayangan

Huwaaa ;(


Boleh jadik menantu kesayangan ker nih? ishh ishh ishh…knape pulak nih hany meraung nih, pastuh sbuk plak isu menantu kesayangan nih…


ha, macam ni,
hany nih kan berkahwin dengan orang Kelantan, tapi hany tak makan:


1) BUDU

memang dari dolu dolu lagik tak makan BUDU, dah terai jugak, masih tak boleh makan, macam maner tuh? yang beshnya mak hany org GANU makan je BUDU, eloklak tuh….


2) NASIK KERABU

ha, ini pon hany tak makan, adoiiiii misti korang heran kan. padahal org KL pon ade yang makan nasi kerabu nih. ishhhh, hany tak reti makan nasi kerabu sebab kan campur campur banyak benda…pastuh kering kan…xde kuah…adoiiiii, tapi hany akan usaha utk terai makan k….


3)BUAH DUKU, DOKONG

ha, kat kelantan tengah musim nih, banyak buah duku, dokong nih. hany pon tak makan jugak, tapi duku,dokong nih, hany bukan tak leh makan, cuma tak fanatik. makan la sikit sikit tuh.


4)TAPAI

ini pon hany tak makan jugak. ahahaha see banyak benda hany tak makan kan…habis nak buat camno kan…ishhh


yang beshnya mak hany makan semua benda di atas, dengan jayanya…huhu itu menimbulkan kepelikan kan kan. habis nak buat mcm mana, hany nih banyak ikot genetik ayah…so semua benda yang ayah hany tak makan, maka hany pon tak makan…ahahaha…


apa la kata mertua ku eh, banyak benda tak makan…erkkkk


**dalam list kat atas tuh, hany janji hany akan try usaha utk biasakan diri dgn NASI KERABU, yang lain xmauuu**
Komen
4 Komen

4 comments:

Nurul chumel said...

takpe2..buleh try mkn lagi..bukan susah pun..masuk mulut, kunyah, telan jek..hehe..!!~

ardinihumaira said...

4-4 tu fav dni kak:D
nasi kerabu taruk budu banyak2. perghh sedap

MAMA AIZARA said...

no. 1 & 4 memang tak boleh blah..
nasi kerabu dan duku masih boleh diterima..nasi dagang boleh terima ke hany??

suamihanyisterizuki said...

nurul ok kena cuba la nih...hohoho

huhu dni mcm hubby akak laaa...

azie, nasi dagang hany mkn...dgn lahapnye hehehe