Semalam ada UAT.
seyes UAT di bulan ramadhan sangat mencabar….dah la lapoooo, kena layan user yang mcm mcm karenah kan….
kitorang buat system apa yang korang tgh buat secara manual skrg…ok manual yang korang buat kan sah sah terang terang terjadi sama mcm system buat.
current practise, if sorg user request utk book bilik, dia dah book 3minggu yg lepas then memang dah approved dah. pastuh, ada sorg lagi datang nak book bilik yg sama, tarikh yg sama, tp org ni high priority…so yg lama kena cancel sbb bg keutamaan yang baru nih.
then, ko cakap tak adil, ko siap keluarkan
“ANAK DERHAKA LEBIH UNTUNG DARI ANAK YANG TAAT”
dan ko ckp baik jadi anak yang derhaka. habis kami nak buat aper? takkan kami nak sokong ko jadik derhaka???
kenapa ckp mcm tuh sbb yang book awal, ikot flow bagai umpama anak yang taat, dan yang nak book lambat tapi tak ikot flow bagai tuh umpama anak derhaka.
dah dia memang level tinggi, priority kat dia, mana la kami tahu, even manual korang buat pon boleh je batalkan yang lama camno kan. ishhhh… haru betol laaa.
seyes, byk benda nak luah, tapi dalam hal ni tak boleh sebab nya benda P&C, eiiii seb baek tak pose, sakit ati, maki hamun dlm ati je r….
**uishhh dah la panas kt sini, xde ekon lagik laaaa**
1 comment:
pelik gak ngan beliau tu kan kak..
Post a Comment