Ini Wilayah Hijau: Masjid Besi Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya


19 September 2011

Masjid Besi Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya

Assalamualaikum,

First time masuk masjid besi nih, selalunya lalu jer lah, ini pun dek majlis akad nikah member hany. owhhh semuanya besi lah, hehehe kebanyakkan adalah dari besi, sebab tu namanya masjid besi. nampak macam lagi kecik dari masjid yang satu lagi tuh, tapi bila masuk kat dalam, wooo besar la weh…

IMG_0660 ni entrance, tapi ada banyak entrance kan

IMG_0662 ha, ini adalah bahagian solat utama

IMG_0688 mimbar…

IMG_0712 Ini pun bahagian solat utama…

IMG_0715 ini adalah bahagian bumbung bahagian solat utama

IMG_0717 masih bahagian solat utama

IMG_0753 bahagian wudu’

hehehe, itu je lah yang sempat hany snap. kalau datang Putrajaya, singgah la solat di Masjid Besi Tuanku Zainal Abidin, Putrajaya…

Komen
2 Komen

2 comments:

wida said...

tingin jugak nak singgah masjid ni..
hr tu balik kg x sempat..huhu

mzhany said...

wida, nanti balik sini sila singgah ehhee