Ini Wilayah Hijau: PERSADA.net


26 September 2011

PERSADA.net

Assalamualaikum,

Ahad lepas pergi open house PERSADA.net, Persatuan Anak Kelantan Darul Naim Di Selangor dan Kuala Lumpur. hehe, kata suami ore kelate kan…alaaa pergi makan makan je kok;), then bolehla kenal mengenal kan…

IMG_0925 hambek gambar dulu

IMG_0927 Ushar tempat jap…mana yang kosong…

IMG_0928 Ushar makanan pulok…ado nasi dage weh..;)

IMG_0930 ha tu dia, ada tapai…ore kelate meme suko ;)

Sebenarnya, perut dah sedikit kenyang, sebelum sampai open house persada.net nih, tapi sebab dah datang, makan je lah kan, hany rembat lemang jer, mz makan sate je. lepak lepak lepak kejap…pastu blah. hohoho

IMG_0938 MZ register dengan persada.net

IMG_0945 antara orang orang persada.net

persada.net ni merangkumi hal berkaitan kelantan, kalau kelate.net hanya fokus pada bola sepak kelantan sahaja. alaaa tak rugi pun register, InsyaALLAH, kalaua da apa apa mana tahu kan persada.net ni boleh bantu setakat yang mampu. dan apa salahnya menambah kenalan kan kan…

**for info: yuran tahunan persada.net rm10**

Komen
4 Komen

4 comments:

Ardini Humaira said...

whoaaa banyaknye makanan. nyummeh... kalolah dni leh g baham makan ga syioknyee

A_da@Azi said...

puding hijau itu menarik..

wida said...

org kelatan mmg ada di mana2..bagus jugak ada persatuan cam ni kan.

mzhany said...

@dni
ha tu la dni, yg pasti tapai tu tak tinggal ;)


@azi
hihi sebab ijau kannnn ;)


@wida
ha tu la, bagus jugak join persatuan ni kan....