Ini Wilayah Hijau: Terbaek! penambah segalanya ;)


23 September 2011

Terbaek! penambah segalanya ;)

Assalamualaikum,

Salam pagi Jumaat semua. di pagi hari nih, marilah kita tengok feberet hany. ahaha biasa lah nama hany, sinonim dengan makanan ;). tak salah kan post makanan pagi pagi hari nih. hehe sebab terngiang ngiang lagi kesedapan nya di mulut ini. perghhhh….

303106_291569727524190_100000134960228_1421282_742084502_n banana split secret recipi

 

Menarikkkk kan! ha amacam? jom tengahari nih cari jommm ;)

Komen
8 Komen

8 comments:

ch@ said...

awal pagi belum terliur lagi honey, ce tunggu pepetang sikit kang, meleleh air liur dibuatnya.

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Alamak Hany.. terliurnya hai.. Weekend kena cari gak nih.

lagenda said...

banana split kat SC?? Selama mak p kat SC ni, tak jumpa la lagi,harus ke terjah SC ahad nih!!

P/s: Ni pun kira ubat stress hany jugak kot..hikhikhik!

apak cikidong said...

kencing manis kang baru tau... potong kaparaaa!

munna said...

aduhai ....terliur sudah....

Melati Qistyna's Mummy said...

banana boat aka banana split :P

mzhany said...

@cha
hehe cha cha, jgn meleleh air liur ;)


@mm
mm, weekend cari dan makan eh hihi


@Mak
ada mak ada. ahaha betol betol ilang stress


@apak
opppsss nauzubillah mintak jauh


@kakmunna
hihi terliur kan kan kan


@Mummy qistina
owhh panggil banana boat eh ok ok

wida said...

emm..sedapnya.lama x masuk sr