Ini Wilayah Hijau: Penghilang Stress ;)


26 September 2011

Penghilang Stress ;)

Assalamualaikum,

Well, sekarang STRESS dah kurang tau. Camne caranya? ahaaaa ** sambil gerakkan kening**, ahaha…

 

1) Penghilang tapi Penambah

303106_291569727524190_100000134960228_1421282_742084502_n

“banana boat” kata mumyQistina

IMG_0903  ni ntah apa nama, mini mouse telinga kuning ;)

Yes, aiskrim kekadang penghilang stress, bagi hany la, tapiiiii penambah segalanya kot, ahaha penambah berat ;)

 

2) Penghilang tapi pengeluar air mata

2625f Bean!

Pergi tonton hari sabtu, sampai lambat setengah jam, demmm terlepas awal cerita, tapi tetap enjoy ok. gelak gelak. eh dah ada bean, harus bergelak ketawa ok. tipu la cerita dia serius memanjang kannn. sesuai untuk kanak kanak jugak, lawak boleh difahami. yang pasti gelakkkkk je tengok Johnny English ni;)

 

3) Penghilang tapi eh takde tapi kot, suker!!!

IMG_0880 Ok dah jumpa pilihan hati, eh dah beli;)

Akhirnya, setelah berapa lama mencari mencari, maka jumpa jugak yang berkenan di hati. yang pasti bukan brand yang dalam entri hany sebelum ni. huhu ok puas hati…zura, u perasan tak brooch bunga kat henbeg i tuh…

 

**dahhh, jangan nak STRESSSSS lagik**

Komen
3 Komen

3 comments:

kella said...

bagus.. bagus.. hehe... terliur betuldengan gambar 1 dan 2 tu!!! ishkk.. ishhh..

Ardini Humaira said...

umak aihh terliur weh nengok gambo eskem tuh heeeeee

mzhany said...

@kellla @dni
ahaha kannn aiskrim tu sgt mengujakan kan kan kan