Saturday, September 24, 2011

Update pasal bola sikit,dah lama tak bicara bola sepak ;)

Assalamualaikum,

sekarang tengah panas Piala Malaysia 2011, baru peringkat kumpulan jer, dan akan merebut tempat ke suku akhir, lepas tu separuh akhir dan akhir, yang mana bergelar Juara Piala Malaysia 2011.

Dan malam ni yang ada siaran langsung di Areana @Astro, adalah perlawanan antara KELANTAN dan JOHOR FC.dan malam ni Apek ada main, selama ni kan orang lain yang main sebab apek duk berlatih untuk Olimpik tuh.

Minggu lepas, hany ada menonton perlawanan antara Kelantan dan Felda UNited, serius bola memang sangat tak memihak Kelantan, kalau diikutkan dan berapa belas dah Kelantan gol, tapi sokmo la tak masuk. last last 10minit terakhir…di ulangi 10minit terakhir, barulah Kelantan berjaya sumbat gol, dan dapat sumbat 4gol terus. memang mencabar la tengok dorang main. Kelantan banyak menyerang compare dengan Felda, tapi nasib tak menyebelahi.

Dan malam ni, huhu pasti sengit jugak perlawanan, sebab masing masing nak merebut tempat ke suku akhir. hanya 2 pasukan teratas dalam setiap kumpulan akan layak ke suku akhir. Ok, mari lah fokus tengok bola. ;)

 

**suka tengok Norshahrul Idlan Talaha, Badri Radzi dan Khairul Fahmi main ;)**

3 comments:

Hanis MY said...

Wahh hany dah pro skrg ni... Hehe I likee...

P/s: thanks hany... Hugs!

wida said...

yelah...pndai tgk bola.
wida smpai skrg x phm cam mana game bola ni..hehehe

Rohani Hashim said...

@hana
ahaha, idoklah pro, tapi tahu la sikit sikit...


@wida
hihi hany pun dulu camtu huhu

~TQ Dear~

Followers