Ini Wilayah Hijau: Sambutan Hari Lahir, Pink…


12 September 2011

Sambutan Hari Lahir, Pink…

Assalamualaikum,

Jumaat lepas, sambutan hari lahir staff. hehehe dah lama rasanya tak ada sambutan ni, almaklom la bulan ramadhan kan. tema adalah PINK, sambutan di KFC. owhhh, tak sempat la nak buat entri panjang, sabau ye opismate ku. balik dari JB nanti hany buat entri lagi. nah hamek sekeping dua gambau ;)

SDC13534 besday girl dan hadiah

 

DSCN0169 Group photo

 

**tema pink, tapi hany totap ada hijau. ahahaha mana boleh tinggal, di suruh pulak pakai pink, idok ler nak pakai semua pink kan…**

Komen
5 Komen

5 comments:

SweetYatt said...

HAPPY BIRTHDAY HANI... KLU TAU SEMALAM DAH WISH KAN DAH KAT BALIK PAGAR...

wahhh pinkkkk.... yg duduk belah kiri sekali tu menyinar2 senyuman balik raya ni nampaknya...

wida said...

pink..i likeeee..
hany, lenkali jgn pakai hijau tau..hiks

apak cikidong said...

weyh besday kembar ke? haha! happy besday!

mzhany said...

@sweetyatt
hihi besday fizah kak ati, sy punye dah lepas. ha tulah kan, harus la bersinar sinaran lan, hihihi


@wida
ahaha ada pink jugak la wida ;)


@apak
ahaha kembar la tuh ;)

SweetYatt said...

ooppsss.... BIRTHDAY FIZA....