Ini Wilayah Hijau: Dr. Aslan Bacho cakap saya STRESS!


21 September 2011

Dr. Aslan Bacho cakap saya STRESS!

Assalamualaikum,

Hari ni MC, sakit kepala. sebenarnya dari semalam lagi sakit kepala, telan CAFFOX, tak jalan jugak, tak reda pun sakit. haishhhh, lepas tu pagi tadi, bangun weng lagik. sakit sebelah kanan kepala.

IMG_0869 migrain eh doc?

 

Alhamdulillah, tekanan darah ok, normal lagi. demam pun takde kata Dr.Aslan Bacho (besh kan nama Dr. nih), lepas tu Dr.Aslan Bacho cakap, “awak ni STRESS ni…” sambil senyum.

 

**yer Dr.Aslan Bacho, saya STRESS nak henbeg baru ;) ahahhaaaaa**

Komen
7 Komen

7 comments:

ch@ said...

ada masa bila tenang kita rasa taktau apa yg kita fikir, tu yg tiba2 rasa sempit je kepala. kalau kita jadi hany, mmg kita ambil mc je ;)

syalinda johari said...

kepada en Zuki, silalah layan permintaan Hany neh..sampai stress2 dah tuu..nk bagi cepat lega stress dia, beli beg gucci tuhhh kekekekke

mzhany said...

@cha
betol jugak cha, walaupun kita rasa taka da pun yg kita fikirkan yg buatkn kita tensen, tapi ada yg kita tak sedari benda yg menganggu fikiran kita kan.


@syalinda
ahaha weh tak perlula yg gucci tu weh, kang juki pulak yg stress mati aku kalu dia stresss wehhh

Hanis MY said...

Odaijini hany...kena byk rehat ni..dh sihat br boleh shopping bag hehe

wida said...

melampaunya stress..hiks

fazilzura said...

penh pg an nisa kt BTHO (tp now dh pindh SHah alam)

lagenda said...

mkn caffox?? Mcm ubat migrain yg mak mkn tu jer..tp mak migrain mak ni kronik, Kena mkn caffox + pain killer baru OK. Klu idak, hampeh..