Ini Wilayah Hijau: Kalau balik, tak sah kalau tak datang dan beli...


03 September 2011

Kalau balik, tak sah kalau tak datang dan beli...

Kalau balik kelantan, pasti akan ke pasar wakaf bharu. Huhu ye lah nak ke kbmall for sure jem kan. Lepas tu harga sendiri agak la kan.

Selalunya hany ke pasar wakaf bharu ni cari blouse, tudung dannn makanan ringan iaitu GETAH.



cari sendiri mana satu getah ;)


Selalunya beli getah utk mkn sendiri atau bagi kat kenalan. Kalau kopok harusla beli kat ganu ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone
Komen
5 Komen

5 comments:

Hanis MY said...

wahh nk sikit getah yum yum...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Getah? Bunyi mcm sedap je.. gula2 getah ke?

RedBerry said...

Hanny,
yesterday kami lalu Pulau Duyung.... kampung Hanny kan? Lalu jer... coz ada majlis kat besut.

Ardini Humaira said...

raya ritu dni p tumpat... 3jam baru sampai jem gila. huhuuu

Norhafiza said...

GETAH,,No rasakan adalah sejenis kudap2 yang dibuat dr tepung pe ntah..dah siap di lipat2, dipotong, di goreng dan salut air gula..ye tak hany?..No sebut GETTAH hehe..sedaaaaap keruk krak