Ini Wilayah Hijau: Pink


15 September 2011

Pink

Assalamualaikum,

haishhh lambat pulak keluarkan entri sambutan besday nih. asyik kemalasan jer nak buat entri sekarang, balik rumah dingdongdingdong…eh dah kul11 dah…haishhh sekarang jadual tido, kul11 dah kena naik atas dah…hehe…naik tingkat atas, pungpangpungpang, dah dekat kul12. pastuh mula susah nak tido ;)

IMG_0551 kek, ahaha saja tulisan kaler hijau, padahal tema pink ;)

 

IMG_0583 besday gurl

 

page1 hadiah…

 

page2 hadiah…

 

page3 hadiah lagik ;)

 

DSCN0118 menempekkk jer ;)

 

SDC13498 dhira tengok ape tuh, khusyuk benau haaa…

 

DSCN0126

masih bujang lagi mereka bertiga nih ;)

 

Dan gambar pilihan adalah:

 

DSCN0164  wohooo scary nyer ;)

 

**next besday adalah tema purple, serius tak ada baju purple…arghhhh**

Komen
4 Komen

4 comments:

wida said...

tgk apa lah tu..smpai berkerut-kerut

ch@ said...

nmpk kek rasa nak mkn kek.
byknya hadiah. best sungguh.
hany nak pnjm bj kita tak? kita ada byk purple.

Anonymous said...

elmo:hany soottt...gmbr yg terberak 2 ko letak hanyy....

mzhany said...

@wida
ituler wida hany pun lupe ape lah yg hany tunjukkan tuh


@cha
aahhaah macam lah hany muat baju baju baju purple cha tuh...haishhhhh


@soot
ahaha comey owh...