Ini Wilayah Hijau: eh ni pinggan ker?


27 September 2011

eh ni pinggan ker?

Assalamualaikum,

Macam biasa, jenjalan di JJ (my kedai runcit…), tiba tiba Marlia cakap, “waa cantik nye pinggan tuh”, kitorang berdua terus meluru ke arah pinggan yang di lihat. sebenarnya masa ni hany sakit perot. tapi hold kejap demi nak tengok pinggan cantik dan unik.

 

IMG_0904 pinggan…

IMG_0906 maaf pencahayaan tak sama dengan yang atas.

 

Gila kagums tengok, ahaha maklom le tak pernah tengok kan. mula mula tengok jer, sebab tak berani pegang, takot la ter lepas dari tangan ker, matik kaluuu. lepas tu, perempuan kannnn mana boleh sekadar pandang, mesti pegang weh. terus capai, fuhhhhhh.

Mesti tak sampai hati nak guna pinggan ni untuk makan. habis beli buat ape? maybe letak kat display lemari kot. ahaha idokler daku beli, mau MZ membebel kannnn.

 

**sori harga lupa pulak, kalau berminat, sila ke JJ Taman Equine**

Komen
6 Komen

6 comments:

aTy _faRed~ said...

waaahhhh...cantik nyer..kalau beli mesti sayang nak pakai.. huhu...berape hargenyer ni..??

wida said...

cam ne nak makan pinggan separuh tu..hehe

misyamissyou said...

fuh..dasat ah pinggan cm ni..leh buat pakai tuk makan ke sparuh cm tu..

~aSFaLiZa~ said...

mcm geli je pinggan tu. hahahha.. mcm hantu yg hitam2 tu. yekyek

ozzy said...

Memang kreztif..bagus tu buat kelainan utk menarik perhatian pembeli cuma kena fikirkan juga fungsinya samada utk perhiasan atau utk digunakan

Ardini Humaira said...

akak lanje dni satu pinggan ni hehe