Ini Wilayah Hijau: Macam macam warna ada


03 September 2011

Macam macam warna ada

Hany jarang balik kelate dan berada di kelate hari Jumaat. So semalam hari jumaat ngam ngam ada di kelate. Maka peluang jangan dilepaskan.

Hari jumaat, pagi ada pasar mcm pasar pagi la di wakaf bharu. Besh ke sini sebab barang2 alhamdulillah harga murah. Lepas tu semua barang la ada. Tudung, cadar, makanan, selimut, barang2 rumah mcm parang sudu garfu dan seumpanya, jersi, tshirt, buah buah, ahaha ok stop. Kan jadi entri senarai barangan di pasar pagi pulak kan.

Hany tengok2 tudung, huhu semua size kecik je demm betol la. Yang murah xde size besar pulak kan. Then mata terus terpandang kan.....



wohooo pelbagai warna ada. Teruja weh....


Pilih pilih macam nak beli, tapi memikirkan guna ke tak kan. Jap lagi membazir. Selalunya tengok jam guna HP jer pun. Ok memang harga dia murah. Serendah RM20 boleh dpt, paling mahal RM35 jer.

Ikutkan hati memang laaa nak. Nak nak lagi ada warna hijau kan. Tapi xperlah. masih waras dan berjaya menumpaskan nafsu


- Posted using BlogPress from my iPhone
Komen
1 Komen