Ini Wilayah Hijau: Ada 5ekor kura kura hijau untuk dijual


21 June 2011

Ada 5ekor kura kura hijau untuk dijual



السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ


MZHANY kan baru balik kampung Kelantan&Terengganu, jadinya ada la beli sedikit barang. ha, ada lagi 5ekor kura kura hijau untuk dijual. umm berminat?

200620115874 ha, 5ekor dalam bulatan bahagian bawah tuh.itu yang nak dijual


200620115877

200620115879 Perbandingan saiz, yang petak tu normal size FM la.
 Hany letak di fridge ni bertujuan nak ambil gambar jer, memang tak guna lagi yer


Ada 5ekor sahaja kura kura yang tinggal. 1ekor berharga RM5.00 (termasuk pos). kalau berminat sila email to zukihany@gmail.com.




**kura kura dari ganu…;)**
Komen
11 Komen

11 comments:

JaJa'Z said...

hany..jaja nak FM yg mcm dulu tu..huwa!!!!!!

Azi said...

comel jugak...tp gelilah tgk itu kura2

Ena said...

banyaknya FM hany.. bestnyer..
ena punye rtinggal brp ketul jekk sbb dah kena wat main dek anak2.. hihi

wida said...

5 ekor jer ke bwk balik..sikit sgt, hehe

ch@ said...

sayangnya, nak beli tapi oni suka jolok fm kita dgn kayu, takpun dia amek kerusi panjat sampai tangan dia sampai mencapai. fm kita byk dah hancur. kita nak beli papan putih. biar letak fm kt sana smua. tunggu kita beli papan tu dulu. hehe.

Nafisa81 said...

buat GA la...

fazilzura said...

wahh ado 'yet yet' , heheh ayat akil tuk kure2

Norhafiza said...

comelnye hany...

munna said...

comelnya kura2 tu...warna hijau lagi....

PUAN SUE (asam.garam.gula) said...

hihi...comey..pink xde ke..

Acik said...

eeeeee ... kura-kura turtle!