Ini Wilayah Hijau: Kamus Bergambar: Bahasa Malaysia, Jawi, Bahasa Arab & Bahasa Inggeris


14 June 2011

Kamus Bergambar: Bahasa Malaysia, Jawi, Bahasa Arab & Bahasa Inggeris



السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ


Ha,
kamus ok kamus. hehehe kamus ni dibeli khas untuk adik ipar ai tau. wow kakak ipar yang baek.khihihi….perasan!


120620115773 ni edisi ke5 dah. ahaha yang 1-4 hany tak jumpa pulak.


hany suka kamus ni sebabnya, macam tajuk lah kan, ada 4 bahasa, so sangat bagus untuk adik adik kita. hehe, nak sebut untuk anak anak kita, erkkkk takde rezeki lagi ;)


hany memang cari kamus yang ada gambar, then ada bahasa melayu dan bahasa Inggeris, tapi ni ada Bahasa Arab lagi, so bonus la. meh tengok apa yang ada…


120620115774 kaki retot, fuhhh lama tak dengar weh.


120620115775 ha, salasilah keluarga….


120620115776 kenderaan…


**harap harap dapat membantu la…**
Komen
5 Komen

5 comments:

p@kcikLie said...

rasanya PCL dah ada satu...koleksi lama...sangat membantu mengajar ank2 di rumah khususnya...PCL jd guru pencen je la...

gud info Hany.

Norhafiza said...

betul hany..anak2 no ni dh jadi koleksi dah..nenek bg, sekolah bg, beli sendiri..mmg bagus untuk dorang hany..bagus juga untuk kita hehe..

Diyana said...

hihihi.comel kan kamus bergambar..diyana suke sgt.bkn utk anak2 je..diyana pn suke belek.:D

D'aNie said...

bole jd cikgu JQAF

Doddy Abdurrahman said...

saya dari indonesia.
dimana bisa saya beli buku itu?
terima kasih