Ini Wilayah Hijau: Bekerja Keras hujung minggu ni


24 June 2011

Bekerja Keras hujung minggu ni

 

 

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ

 

 

Hurmmmm,

serius, sekarang ni dah rasa penat…walaupun belum melalui hujung minggu yang akan memenatkan diri.

 

 

Esok,

hany akan berpindah randah lagi buat kali ke berapa ntah. bak kata naniklang, Raya tu setahun sekali, kitorang ni pindah pun setahun sekali. ahaha yerlah tahun 2009 nikah, pindah la kan duduk serumah. 2010, tahun lepas pindah lagi sebab anak tuan rumah nak duduk rumah tu, then 2011 ni ha, pindah lagi…Alhamdulillah…redho dan pasrah kan…ameen.

 

 

Rumah baru tak bersihkan lagi ni. esok pagi baru nak bersihkan, then InsyaALLAH petangnya lori datang. uuuu penat weihhh. serius dah terbayangkan kepenatan nih.

 

 

tapiiii,

barang tak habis lagi kemas. ahaha malam ni lah pulun nya ha.takperlah sikit sikit kan…InsyaALLAH…setel semua nye…ameen.

 

 

230620115905 ni bilik tetamu umah sekarang ni, ada secoet barang

 

 

230620115906 ni bilik yang dijadikan stor. ada lagi tak masukkan dalam beg…

 

 

230620115907 masih ada ruang lagi nak sumbat nih…

 

 

230620115908 bawah katil, nasib baik dah sedia ada dalam kotak

 

 

Penat kan bila pindah randah ni. tapi nak buat cam mana kan, lumrah la. terfikir jugak nak upah orang kemas, bayar rm50 kot. tapi umm tak per lah buat sendiri lagi puas hati kan…

 

 

**perasan tak barang barang hijau…hihihi beg hijau, kotak hijau;)**

Komen
12 Komen

12 comments:

Siti Hajar Masri said...

sy pun nk pindah weekend ni..rsnya isnin cuti..penat..hehe~

fiezah91 said...

huyooo..banyak laki pindah ni. hehe.. susah la kalau asyik pindah.banyak keja nak buat.hehe

entri baru: teka mana aku dapat hadiah

Norhafiza said...

No pun seblom beli umah ni pindah randah gak..yg kelakonya sampai abg dah bosan..nak kemas barang tak pakai beg bagai dah..beli supik yang paling beso tu buh barang lam tuh..klo supik tu abis bedal supik sampoh yg itam tu hahaha...sabooo je le..sib baik la pindah2 dekat2 je

hurmmmm sabo ye hany..ada duit lebih sket nnt leh beli umah sndiri sng takyah pindah memane dah..

Hanis MY said...

huwaaa sedihnya asik kena pindah je harap2 ni yg last sampai naik umah sendiri kan... hana pun kena pindah july ni huhu

Azi said...

apsal asyik pindah je hany

mzhany said...

@sitihajar
hihih hajar,nak ikot hajar la, isnin cuti gak ;)


@fiezah
a'ah fiezah mmg susah pun ;)


@no
ahaha, kelakor owh no main supik sapoh terus ahaha...tp ye r, susun comey2 molek2 pun kekg nok wak tubik mular kan...


@hana
eh hana pun nak pindah jugak eh..huhuhu sabo je lah kan...


@azi
hihihi nanti hany bagitahu eh azi

wida said...

aduh letihnya nak pindah randah ni..

littlehumblelynn said...

hany


selamat berpindah...dr hr tuh tanya hany beli rumah kat LEP ke ?
apapun selamat hdknya semuanya...

HaNiEeZ said...

akak memang suke warne hijau ek? =)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

waaa...sabo ja lah..eemmm kakD ada perasan juga...kot mana pun musti ada hijau ye...

ozzy said...

Assalam..

Rumah sewa ke??..ngapa tak beli rumah.nanti lagi lama lagi mahal harga rumah

MZ said...

meh MZ lak yg reply:

wida, adoiyai, mmg tgh letih nih.

littlehumblelynn, ye beli rumah kat LEP.

HaNiEeZ, akak mmg suka hijau tp abg akak ok la..

LadyzuL, mesti :)

ozzy, umah beli la nih.