Ini Wilayah Hijau: Selalu bergaduh masa nak tengok TV…


20 March 2011

Selalu bergaduh masa nak tengok TV…

 

 

 

Hany dengan MZ kan, selalu bergaduh time nak tengok TV…dah beberapa kali jugak laaa….

 

 

macam malam ni,

hany nak tengok MERLIN di TV3 jam10.30 , MZ pulak nak tengok KL DRIFT 2 jam10.30…uuuu…sokmo macam tu, mesti berlainan jer nak tengok.

 

 

kita tengok agak agak sape menang???

Komen
4 Komen

4 comments:

Norhafiza said...

hahahaha..No selalu kena hany..dan yang pasti Abang la yang menang sbb No jenis malas nak bergaduh..Kadang2 No tido ke baring2 ke sebab abang suka tengok tb berteman..apa taknya tengok bola mane No minat..tambah ngan hero 3org tu makin kalah la kita..so buat2 minat je la huhuhu..

mzhany said...

ahahaha, sian no. eh hany minat bola. so time bola mesti tak bergaduh ;)

Miss Mirror a.k.a Sam said...

I tak pernah menang bila tiba keadaan spt Hany ni.. memang selalu mengalah bukan je dgn IRP malah anak2 yg suka sgt tengok crita katon.

qasehraihan said...

hany...suh MZ beli tv lagi 1..hehe