Ini Wilayah Hijau: Knitted Footwear


25 March 2011

Knitted Footwear

Cantik!!!

ada warna hijau..uuuu…jom bagi rehat pada mata jom…

 

 

knitted_foot_wear_Funzug.org_22 green, simple kan…

 

 

knitted_foot_wear_Funzug.org_01 fink, sarat dgn bunga tapi cantik…

 

 

knitted_foot_wear_Funzug.org_06 the orange…

 

 

knitted_foot_wear_Funzug.org_08 maroon 5

knitted_foot_wear_Funzug.org_09 waawiiii bulu bulu gituh…

 

 

knitted_foot_wear_Funzug.org_10 hijau lagik…

 

 

knitted_foot_wear_Funzug.org_11 seriusly, sangat cantik ok!!! kenan dengan yang ni uuuu…

 

 

knitted_foot_wear_Funzug.org_12 biru eh ke purple…eh eh eh…

 

 

knitted_foot_wear_Funzug.org_15 ada reben reben lagik ;)

 

 

knitted_foot_wear_Funzug.org_16 purple…

 

 

knitted_foot_wear_Funzug.org_18 cantik jugak, jalan kat taman, sambil pakai topi, bawak bakul untuk berkelah..owhhh so sweet….

 

 

knitted_foot_wear_Funzug.org_02

cantik jugak…owhhh semua nya cantik lah…

 

 

dan….

yang besh dan paling cantik…bagi hany laaa

 

knitted_foot_wear_Funzug.org_13 seksi kan…beshhhh…”banggg jom bangggg”

ahaha jangan baca dengan nada garau, kan lain mcm lak jadi nya

 

 

pic credit to http://funzug.com/

Komen
9 Komen

9 comments:

Norhafiza said...

cantiknyeeeee..ingatkan bb je ada pakai benda alah ni..rupanya kita boleh gak kan hehehe...

p@kcikLie / mamadiana said...

alas kaki pon bukan maen cntik lagi tu...terbaik!!

nik said...

cantik2..kalu buat giveaway contest lagi, kasi hadiah ni ok..hehehe

mamaaizara said...

cantik.,..suka wrna biru tp idaklah nk mmbelinya

mzhany said...

@no
ha tu lah no..terkejut gak hany tengok


@ciklie
ahaah itu ler ciklie...


@nik
ala nik, tak tahu kat mana di jual nih..camno


@mamaaizara
ahaha beli utk baby la azie...comey

Hanis MY said...

anteknyaaaaa suka yg kaler biru tu... hany nanti bg no phone hany kat hana k, via email..thanks hany....

ardinihumaira said...

siesly cun bangat! kalolah buleh wat sniri ni bestnye ;)

mzhany said...

@hana
yeayyy hana dah kembali....tengkiu. ok ok nanti hany email k.


@dni
a'ah dni sangat cantik kan...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Cantik2nya Hany.. jom kita pakai time2 musim hujan..