Ini Wilayah Hijau: Selamat Pengantin Baru


21 March 2011

Selamat Pengantin Baru



Buat

SHAFIQ AZRUL & NURUL AQIDAH


Ahad,
hany dan MZ menghadiri kenduri officemate MZ di Banting. Kenduri sebelah perempuan kami tak pergi sebab MZ kerja, jadi yang sebelah lelaki la kami pergi. Sabtu malam, hany dan MZ bertungkus lumus membalut hadiah…MZ tak leh lepas diri, kena jugak bantu…


190320115115 tema tak tahu, tapi kaler kesukaan ku jugak pembalut hadiah;)


Kami sampai dalam 3.30 macam tuh. dan memang tak terperanjat la, dah lengang dah…lauk pauk pun ala ala jer kan. DJ plak macam dah nak tutup bisnes dah…


Pasangan pengantin memakai baju berwarna kuning or emas…sori rabun warna la…


111 pengantin lelaki….


200320115120
Pengantin perempuan…


Kami kat sana +-1jam jugak la. untungnya datang lambat ni, boleh beramas mesra dengan pengantin lama lama…yer lah dah tak de orang yang nak dilayan kan…hehe itu pun bergantung la pada pengantin, yang kali ni sebab pengantin tak buat outdoor, so dapat la beramas mesra kan….


200320115122 tengok dah lengang…


200320115123 my hero ;)


200320115124 tuan rumah…



**terima kasih buat pengantin…kerana melayan kami**
Komen
3 Komen

3 comments:

ardinihumaira said...

bestnye tengok orang kawen.. :D

cik daisy said...

beramas mesra ko.. ape yg ko ramas hany? hahahah!

Norhafiza said...

aish...teringin pla nak makan gulai kawah huhuhu