Ini Wilayah Hijau: Selera bak Ibu Mengandung


14 March 2011

Selera bak Ibu Mengandung




Pagi:
Kat ofis, pagi, makan salad 1 tupperware, salad buatan sendiri, eh bukan habiskan sorang sorang…ada la 2,3 orang ngap sekali.


Tengahari:
kul11++ dah start lapo dah…adoiii, kul1 kuar makan. amek nasi secoet jer…half la…amek IKAN, AYAM yang kecik, HATI AYAM (sebab kurang darah), SAYUR, TELUR MASIN.makannnn habissss…


pastuh, ibudhira belanja aiskrim…makan, tak tolak…siap tapau waffle ok!



Petang:
kul3.30, lapo balik, ngap waffle. sampai habis.


alhamdulillah…


Malam:
tak tahu la ape lagi nak di ngap nih…



Selera kalah ibu mengandung ok!




Komen
11 Komen

11 comments:

qasehraihan said...

yeay yeay..nak dapat anak sedara..hehee

Oasis said...
This comment has been removed by the author.
Oasis said...

Haaaa....entah2 memang dah berisi kut. Tahniah Hany.

mamaaizara said...

ntah ntah betul x ngandung?

Ena said...

hehe..

mudah2an..

rasa mcm dah lama je tak datnag sini kan hany.. rindu nak ngomel kat sini.. hehe

munna said...

ada berita gembira ke hany...

mzhany said...

huhuhu,

kawan kawan..semoga segala apa yg dicoretkan tu jadi kenyataan ameen...;)

ch@ said...

takpe, latihan juga tu. kang bila awal mengandung langsung tak lalu makan. kena tunggu kandungan besar baru slera dtg smula.

wida said...

Mkn kerap..tapi sikit2:)

rATu kEBaYA said...

kalau ada rezki mengandung.. alhamdulillah

Norhafiza said...

hahaha..selera besonyeee...

Abang selalu cakap klo lapo makan la jangan ditahan nnt lain pla jadinya...tapi bila kita dh 'kembang' sket mula la suh exercise hahaha