Ini Wilayah Hijau: Raja Buah


27 March 2011

Raja Buah


Sebenarnya,
dah lama hany dengan MZ nak beli Raja Buah nih. asyik tergendala jer kan, sudahnya petang tadi, selepas pulang dari Putrajaya…maka singgahla di tepi jalan tuh, gerai buah durian semata mata.


beli 2bijik sahaj, cukuplah makan untuk 2orang ha, bukan nak makan sampai buncit perut, tapi cukuplah nak melepas keinginan kitorang nih.


270320115197

270320115198


Sudahnya,
malam ni kitorang berdua just makan durian ni jer.huhuhu setakat ni boleh tahan lagi la kan, tak lapor lagi…tak tahu nanti malam sikit…hehehe….


**hurmmm, MZ pun ok jer nih..ahahah tapi mcm tak percaya jer MZ boleh tahan ni…huhuh jap lagik kompom mencari makanan ni;)**
Komen
8 Komen

8 comments:

qasehraihan said...

AIYYAAAA....saya xsuka sgt raja ni..hihi

p@kcikLie / mamadiana said...

a'aa ye dah musim da ni...ank2 cukup suka dgn raja buah ni...layan selalu boleh demam dibuatnya.

mzhany said...

@qaseh
hehe kak tak suke eh..huhu lain org lain cara kan...


@ciklie
uishh kalau budak2 rasanya mmg la sgt gemar kan ini durian...

munna said...

belum beli lagi ni Hany untuk musim ni..kat Phg tak banyak lagi...klu dah ada nanti mmg harai2 ada buah ni kat umah...kak munna mmg suka durian...hubby pula rajin belikan...

mamaaizara said...

azi xmakan raja buah...

wida said...

terliur tgk..sedapnya.dah masuk musim durian ker ni?

Norhafiza said...

sedaaaaaap nye hany....mmg peberet No ni huhuhu...napelah susah sangat nak cr buah ni di siniiiiiii!!!! waaaaaaa...

Oasis said...

Kalau dapat varieti Raja kunyit / musang king...lagi la best. Fuhh, confirm hany tak nak jenis lain dah