Ini Wilayah Hijau: Cuci Mata Jom


31 March 2011

Cuci Mata Jom

 

Cantik, Tenang…

 

 

image013

 

 

image017

 

 

image019

 

 

image004

 

 

image003

 

 

uuuu cantik nya….

 

 

yang amek gambar ni pun pandai je kan…mesti kamera dia besh ;)

Komen
13 Komen

13 comments:

p@kcikLie / mamadiana said...

woooi berair mata ni ..kena gosok lepas bgn tido td ni.., kalau lah pemandangan kat luar cmni kan bagusss..ni tidak, berabuk ..panas lak tu...tggu malam la baru keluar jenjalan.

@pkLie

qasehraihan said...

yg gunung2 tu santeekkk...

hani meh baca


http://qasehraihan.blogspot.com/2011/03/masa-yang-sesuai-bagitau-mak-yang.html

Miss Bluepinkiey said...

lawa!

munna said...

Yang penting tetap hijau je saujana mata memandang

Ena said...

cantiknya...

wida said...

sejuk mata memandang..spt blog hany gak.
hijau permai:)

ardinihumaira said...

sangat cantik ;)

Oasis said...

Hany..terima kasih kerana menyediakan gambar2 yang cantik tu. Tenang je rasa. Boleh gak tenangkan jiwa wadi yang kacau nih.

Gambar no 1 tu sweet cam kek lapis pun ada.

mzhany said...

@ciklie
a'ah la cikli, skrg ni mmg la, dgn cuaca kering kan...bahaya jugak


@qaseh
hehe sy mlm br bleh jengah...


@missbluepinky
a'ah lawa kan


@munna
betol kakmunna, yg pasti hijauuuu


@ena
;)


@wida
huhu mekasey wida


@oasis
sama sama wadi. a'ah la mcm kek lapis, huhu wadi ckp br la prasan...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Subhanallah... cantiknya.. bagaikan ingin berjogging2 di sana bersama cik abang sambil memetik sayur2an kan Hany kan.

Hanim Mahali said...

chanteknya gambar tu... ni yang makin berkobar-kobar nak kumpul duit beli kamera DSLR

Fiza Amran said...

jom jom... kreatifnyaaaaa.

Norhafiza said...

wow...cantiknyeeeee..mesti Abang suka p tempat cam ni..dia kata sejuuuuuk ke mata kan kan kan hihi..